Inte bra den här gången heller

THE DESTRUCTORS
Dead beat to white heat
CD
Rowdy farrago records, 2010

DestructorsJag undrar hur många gånger i rad som jag har sågat det här bandet? Tidigare skivor har varit alltför tråkiga för min smak och med facit i hand har jag aldrig dammat av någon av dem för att lyssna efter att jag recenserat dem.
En lätt huvudräkning ger mig svaret att detta är femte gången som jag försöker mig på The Destructors och precis som tidigare låter det till en början relativt intressant och trots en viss okoncentrerad första lyssning så fastnar åtminstone en låt i minnet. ”Headshot, deadshot 1963” har visst en refräng som klibbar fast men det verkar också vara den enda. Det är arton jävla låtar att hålla reda på så det är inte så lätt att orka med.
Jag hittar kanske en låt till som är ok så det är som vanligt med bandet, jag tycker helt enkelt att de inte gör bra låtar.

Ett svar to “Inte bra den här gången heller”

  1. Hahahahaha, alla som gor fanzines nu for tiden far dessa skitskivor hem skickade for recension. Jag har fatt 4 st CDs senaste aret. Det roliga ar att INGEN gillar’t hahahaha

Kommentera

